Thursday, July 1, 2010

P14-C-07-05 SRI IXORA APARTMENT







Hari ni kami menerima kunci apartment yang dibeli oleh isteri, Hajjah Salmi di Taman Sepakat Indah 2. Perasaan seronok dalam hati saya kerana alhamdulillah diberikan rezeki olehNya.
Setelah mendapat kunci kami pun ke apartment tersebut ditingkat 7. Pertamnya kami ingin melihat pemandangan dari verandah dan pintu hadapan. OK..cantik kata hati saya...alhamdulillah

Samada nak duduk atau tidak...belum difikirkan...mungkin sewa ?...homestay?...atau biarkan untuk kami sekeluarga tinggal dihujung minggu.

Sekali lagi syukur nikmat Allah swt. Amin.

Bandar Baru Bangi
1 Julai 2010

1 comment:

  1. Assalamualaikum...

    Terserempak dengan website Tuan di WWW, saya juga pemilik rumah di Ixora Apartment. Saja jarang-jarang duduk, biasa untuk beri kemudahan rakan-rakan dan sedara mara untuk tumpang bermalam. Ada juga saya sewakan dengan berkongsepkan "Homestay" dari biarkan ianya kosong kadangkala. Tuan ada buat Homestay ka? Kalau ada, saya boleh forward customer yg mungkin berminat...

    Terima Kasih.

    ReplyDelete