Monday, January 11, 2010

Hari Lahir ke 48







Tanggal 6 Januari 2010 merupakan hari lahir saya yang ke 48 tahun. Terasa diri ini semakin tua kerana 2 tahun lagi insyallah akan genaplah setengah abad hidup didunia sekiranya masih panjang umur.

Banyaklah ucapan-ucapan Hari lahir disampaikan oleh sahabat2 serta keluarga yang disayangi termasuk isteri, anak2, emak serta adik beradik yang sentiasa peka mengenai tarikh lahir ahli2 keluarga yang dikasihi.

Hanya kadang2 terfikir akan segala dosa2 serta kemungkaran yang dilakukan dimasa yg lampau samada diampuni Allah swt. Bak pepatah salah ustaz di surau AnNur..selamat pendek umur bukan panjang umur. Moga Allah sentiasa memberikan hidayah serta diampunkan dosa2 yang telah dilakukan.

Betapa pula terasa masa tidak mencukupi untuk mengumpulkan saham2 untuk akhirat untuk dibawa kealam yang pasti datang kepada kita.

Sebelah malamnya macam biasa kami sekeluarga pergi makan2 disalah restoran di Bandar Baru Bangi.

Ya Allah...maafkah dosa2ku, berkatilah hidupku,,limpahkan rahmat kepada ku, berikan kesihatan yang baik kepada ku dan janganlah aku dihina didunia dan dipadang masyar nanti. Selamatkanlah hamba mu yang kerdil ini yang sering melakukan kesalahan. Ya Allah ampunilah aku.


Bandar Baru Bangi

07/01/10

No comments:

Post a Comment