Monday, January 11, 2010

REUNION KE2 JEMAAH HAJI MITRA KEMBARA 2008






Sejak kebelakangan ini, Hj Rahman serta Hj Suhaimi dan beberapa orang lagi amat aktif menyumbangkan pengalaman2 Haji mereka serta yang berkaitan isu semasa.
Timbullah idea yang saya taidak tahu idea siapa untuk mengadakan jamuan di rumah Hj Suhaimi di Langat pada 02/01/10.

Saya meneima jemputan diletakkan oleh Hj Suhaimi (saya agak) didalam peti surat saya. Mmmm...seronok apabila akan dapat berjumpa kembali sahabat2 yang dikenali di tanah suci Mekah.

Pada 02/01/10, saya dan isteri ditakdirkan sampai juga dirumah Hj Suhaimi dan jamuan berbentuk "pot luck" dan saya setuju benar dengan cara ni kerana ia tidak memberatkan tuan rumah.

Berjumpalah saya dengan Hj Rahman, Hj Halim, Hj Hashim, Hj Suhaimi selaku tuan rumah dan beberapa orang lagi.

Terimakasih Hj Suhaimi...seterusnya rumaah siapa ye???

Bandar Baru Bangi,
03/01/10

No comments:

Post a Comment